منتدى إتحاد جامعة الأزهر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الف مبرووك بالروحانيات والايمان والعمل الجاد نرتقى الى الاما

الف مبرووك بالروحانيات والايمان والعمل الجاد نرتقى الى الاما Empty الف مبرووك بالروحانيات والايمان والعمل الجاد نرتقى الى الاما

مُساهمة من طرف د\ضحى الجندى الأربعاء أكتوبر 22, 2008 8:36 am

السلام عليكم جميعا
اولا
الف الف مبروك لمن سيكمل المسيره وطبعا كل ثقه فيهم وهم خير خلف لخير سلف.
طبعا الف مبروك حازم انت واشرف ولكل امناء الجان العليا من القاهره والاقاليم والف مبروك للجامعه وللسنه الجديده
ان شاء الله انا واثقه ان المسيره حا تكمل والجامعه فى تقدم ان شاء الله وياريت الناس الجديده تكون احسن واحسن من الناس القديمه كله عشان اسم الازهر اللى لازم يكون فى مكانه عبر الزمن واحنا علينا المشئوليه دى
واسمحو لى يا جماعه انى اقول تنويه بسيط ان احنا كل ما نتقدم ونتطور الروحانيات بتقل وتزيد الماديات فى حياتنا فاسمحو لى ان انا اطلب منكم ان احنا الازهريه يكون لينا طابع مختلف ونرفع شعار بالروحانيات والايمان والعمل الجاد نرتقى الى الامام
ممكن اطلب منكم ان ده يكون شعار لينا اى نعم انا من الناس القديمه بس يهمنى ان الجامعه تكون فى اعلى مكان ياريت نفعل الشعار ده ونكون كلنا ايد واحده
المهم انا دايما زى مانا لازم اقول خطبه هههههههه عاده بقى مش عارفه ابطلها بس الاهم انى بهنى وبارك
ثانيا
اعذرونى جميعا انى مقدرتش احضر الانتخابات بس بجد كنت متابعه الاخبار كانى معاكم وكانت فعلا مشرفه الواحد مطمن واكيد اختى نهى الجندى كانت مليه المكان وهى احسن منى طبعا
الى الامام دائما ويارب نسمع كل خير وان شاء الله اقرب فرصه اجى اهنى الناس بنفسى اصل دكتور حازم كان من ايامى برده وفعلا يستاهلها
وبالروحانيات والايمان والعمل الجاد نرتقى الى الامام
والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته
د/ضحى الجندى

د\ضحى الجندى
د\ضحى الجندى
عضو جديد
عضو جديد

انثى عدد الرسائل : 14

- مواضيع مماثلة