منتدى إتحاد جامعة الأزهر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

نكت يارب تعجبكم

3 مشترك

نكت يارب تعجبكم Empty نكت يارب تعجبكم

مُساهمة من طرف ابوغالى الثلاثاء يناير 29, 2008 6:34 pm

مرة واحد مخنوق فا صاحبة بيسألوة مالك قالة شيبسى فى حالى صاحبة قالة ليز قالة ابويا كرنشى من البيت قالة قلبظ دماغك ياعم.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
واحدة وحشة اوى طلعلها عفريت وقالها نفسك فى اية ؟قالتلة نفسى الرجالة كلها تقع فية:قالها خلاص الصبح اقلبك بلاعة
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
واحد ندل قعد يتحايل على حبيبته علشان تخرج معاه لمده سنه ولما وافقت راح قال لابوها
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
مره واحد عنده مزرعه فراخ وكانت فشله جدا راح لمهندس زراعى قاله انا مش عارف ازرع الفراخ قاله ليه قاله زرعتها من رجليها مطرحتش زرعتها من جناحها مطرحتش زرعتها من دماغها مطرحتش المهندس قاله هات عينه من الارض
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
مذيعة تليفزيون قابلت شاب فى الشارع سألته سؤال جاوب إجابة صحيحة ، طلبت منه يحب يشوف أيه ، أجاب الشاب بسرعة: أمى الله يرحمها ، ردت المذيعة مستحيل و ترجته انه يطلب طلب آخر ، فكر الشاب ثم قال : أحب أشوف الاهلى وهو بياخد الكاس ... ردت المذيعة بسرعة لأ أجيبلك مامتك أسهل
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
مرة 3 تلاميذ اتأخروا عن الحصة الاولى ، و لما وصلوا المدرسة قالتلهم انتوا كنتو فين؟ الأول قال أنا ضاع منى الخاتم بتاعى، الثانى قال وأنا كنت بدور معاه، فسألت الثالث وأنت كنت فين؟ قلها كنت دايس عليه!!
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
واحد حرامى والتانى ندل فالندل بيقول للحرامى علمنى السرقة فسرق محفظة واحد وقالوا اهوة علمنى انت باة الندالة، راح جه مسكوا وقال حرامى
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
واحد مصطول دخل على مراتة قالها هوا احنا لما بنفتح باب الحمام النور بينور قالتلة لا.قالها يبقى انا عملتها فى التلاجة
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
يارب تعجبكم ولو كدة ان شاء الله هيكون فية كل يوم
مع كل خالص حبى لكم pirat
ابوغالى
ابوغالى
عضو مشارك
عضو مشارك

ذكر عدد الرسائل : 37

نكت يارب تعجبكم Empty رد: نكت يارب تعجبكم

مُساهمة من طرف nonerio الخميس يناير 31, 2008 1:35 pm

هههههههههه سلمت بو غالى نكت لذيذه اوى
ودى منى على اللى عندك
إتنين فافى راحوا يدورا على شغل مالقيوش غير واحد عنده غيط قصب قالهم ارجع اخر النهار ألاقيكم محملين القصب على العربيات...قالوله حاضر يا أونكل..
جه الراجل آخر النهار يشوفهم عملوا ايه
لقاهم ماسكين عود قصب وعمالين يقولوا شد يا سوسو شد يا توتو
فقالهم ايه الاخبار يا رجاله ..فقالو له: يا اونكل النهارده لخلعنا عود و بكره أنشاء الله حنقطعه
*الفار و خطيبتة ماشيين في الغابة فقابلوا اسد نائم بعرض الطريق ,فالفار حب يرسم نفسة قدام خطيبتة فقال للاسد:نايم لية كدة مش عارف إن انا معدي يا حيوان فحرك الاسد إيده فعدي من تحتيها الفار و خطيبتة علشان يوصلها لبيتها...لكنه نسي مفاتيحه معاها
*ولما رجع لقى الاسد واقف مستنيه فقال لة: عمنا انا كنت بهظر معاك ولازم ابوس رأسك .. فاتشعبط لغاية ما وصل لرأسة لقى الفار خطيبتة بتناديه... حبيبي انت نسيت مفاتيحك معايا... فبص للاسد باستحقار وقال له ادوس علي راسك دلوقتي افعصها يعنى ..ياحيوان دمت بكل خير

nonerio
nonerio
عضو ذهبى
عضو ذهبى

انثى عدد الرسائل : 590

مُساهمة من طرف mo7aa الثلاثاء فبراير 12, 2008 3:37 am

[size=24]مشكور وياريت توافينا بعدد اكبر من الرسائل المميزة لانك بحق مميز[/size]
mo7aa
mo7aa
عضو فضى
عضو فضى

مُساهمة من طرف ابوغالى الإثنين فبراير 25, 2008 3:29 pm

جميلة اوى بجد ياريت نشارك مع بعض على طول
ابوغالى
ابوغالى
عضو مشارك
عضو مشارك

ذكر عدد الرسائل : 37

مُساهمة من طرف mo7aa الثلاثاء فبراير 26, 2008 4:50 pm

مذيعة تليفزيون قابلت شاب فى الشارع سألته سؤال جاوب إجابة صحيحة ، طلبت منه يحب يشوف أيه ، أجاب الشاب بسرعة: أمى الله يرحمها ، ردت المذيعة مستحيل و ترجته انه يطلب طلب آخر ، فكر الشاب ثم قال : أحب أشوف الاهلى وهو بياخد الكاس ... ردت المذيعة بسرعة لأ أجيبلك مامتك أسهل(على فكرة هى المزيعه دى مابتابعش كورة ولا ايه ولا شكلها بتتفرج على الدورى السعودى وسلملى على اهلى جده)
mo7aa
mo7aa
عضو فضى
عضو فضى